Sepucuk surat dari Tabung Haji



Balik dari Surau Hidayah BWP selepas Zuhor tadi, anak ketiga saya berlari mendapatkan saya.

"Ayah ada surat", katanya.

Saya mengambil dan terus membukanya.

Perenggan kedua surat ini saya baca berulang kali.

"Adalah dimaklumkan bahawa tuan/puan telah LULUS dalam temuduga yang telah diadakan pada 24 Julai 2010"

Perenggan ketiga pula menyatakan :

" Sehubungan dengan itu, tuan/puan akan disenaraikan sebagai Guru Pembimbing Ibadat Haji (Pelapis) bagi peringkat negeri masing-masing".

Saya memandang isteri saya.

"Tahniah", katanya.

Syukur kepadaMu ya Allah.., ini satu anugerah dan kemuliaan yang Engkau berikan kepadaku. Semoga dengan rezeki ini menjadikan aku lebih hampir kepadaMu....Amin

Comments

Popular posts from this blog

KENA FAHAM BAIK BAIK, AZAN PERTAMA HARI JUMAAT BELUM MASUK WAKTU ZUHOR !

UMRAH : CARA MENYAMPAIKAN KIRIMAN SALAM KEPADA RASULULLAH

Hukum menipu