Festival Nasyid KTJ : SMAP Kajang juara !

Kumpulan Nasyid Kolej Tuanku Jaafar

Alhamdulillah, pagi tadi telah berlangsung Festival Nasyid di Kolej Tuanku Jaafar dengan gemilangnya. Tetamu Kehormat yang merasmikan Festival ini ialah Tuan Haji Nik Roskiman bin Abd Samad, Pengarah Radio IKIM.fm.

Antara 'gergasi-gergasi' kumpulan nasyid yang bertarung pada kali ini ialah SMAP Labu, SMAP Kajang, SDAR, Kolej Tunku Khursiah, Sekolah Seri Puteri Cyberjaya, Kolej UEM Lembah Beringin, Sekolah Sains Alam Syah dan Kolej Tuanku Jaafar.

Persembahan mantap dari SMAP Kajang !

Setelah di adili oleh hakim-hakim yang berwibawa dan bijaksana yang didatangkan khas dari kumpulan Hijaz, Saujana dan IKIM.fm, maka Sekolah Menengah Agama Persekutuan Kajang telah di nobatkan sebagai juara Festival, diikuti oleh Sekolah Menengah Agama Persekutuan Labu sebagai naib juara.

Masing-masing berjaya membawa pulang RM 500.00 (Juara) dan RM 300.00 (Naib Juara) berserta trofi dan hadiah iringan.

Tempat ketiga jatuh ke tangan Sekolah Sains Alam Syah, tempat keempat Kolej Tunku Khursiah dan tempat kelima Sekolah Datuk Abdul Razak (SDAR).



Delegasi Kolej Tunku Khursiah di jamuan tengah hari

Manakala Kolej Tuanku Jaafar, Sekolah Seri Puteri Cyber Jaya dan Kolej UEM Lembah Beringin hanya mampu memperolehi hadiah sagu hati.

Tahniah diucapkan kepada pemenang.

Kepada yang kalah termasuk tuan rumah jangan berputus asa, insya Allah tahun depan cuba lagi....





Comments

Popular posts from this blog

KENA FAHAM BAIK BAIK, AZAN PERTAMA HARI JUMAAT BELUM MASUK WAKTU ZUHOR !

UMRAH : CARA MENYAMPAIKAN KIRIMAN SALAM KEPADA RASULULLAH

Hukum menipu