Warkah buat jiran... Takbir Raya di Vila Suria




Buat jiran-jiranku setaman sekalian,

Saya mendoakan semoga jiran-jiran semua sihat wal’afiat, dimurahkan rezeki serta mendapat perlindungan dan rahmat Allah SWT hendak-Nya.

Tahun ini saya beraya di Seremban. Justeru saya mengambil kesempatan pada malam raya untuk mempelawa jiran-jiran setaman bertakbir raya dari rumah ke rumah.

Setakat ini sudah ada tiga buah rumah yang sudah pun memberi persetujuan.

Jika jiran-jiran bersetuju, datanglah ke rumah saya pukul 9.00 malam di no 516 Jalan A 17. Dari rumah saya kita akan bergerak ke rumah jiran -jiran yang lain pula.

Oh ya.., satu perkara lagi jangan pula jiran-jiran bersusah payah menyediakan juadah yang berat-berat. Kerana tujuan kita hanyalah bersilaturrahim dan saling kenal mengenal sahaja.

Buat jiran-jiran yang pulang ke kampung halaman, berhati-hatilah memandu dan ingatlah orang yang tersayang.

Semoga jiran-jiran pulang dengan selamat dan balik semula ke Vila Suria dengan selamat.

Sekian daripada saya, 'WAKULLU 'AAM WA ANTUM BIKHAIR'.

Jiranmu setaman,

Ust Hj Hishamuddin bin Mansor

Comments

Popular posts from this blog

KENA FAHAM BAIK BAIK, AZAN PERTAMA HARI JUMAAT BELUM MASUK WAKTU ZUHOR !

UMRAH : CARA MENYAMPAIKAN KIRIMAN SALAM KEPADA RASULULLAH

Hukum menipu