Ke Bangunan Telekom, Kuala Lumpur


Bilik Mesyuarat Rajawali tkt 3A, Bukit Mahkamah KL.

Tiga minggu lepas saya dihubungi oleh En. Fuzi bin Tajuddin, ahli jemaah surau Taman Desa Beringin Sikamat. Beliau menjemput saya menyampaikan ceramah Israk Wal Mikraj di Bangunan Telekom Bukit Mahkamah Kuala Lumpur.

“Ustaz, saya nak tanya pada 21hb Julai 2010, pukul 11.30 pagi Ustaz free tak ?”, tanyanya.

“Insya Allah, free ”, jawab saya.

Menaiki komuter

Justeru, hari ini saya ke Kuala Lumpur.

Saya bertolak dari stesyen Komuter Seremban pukul 9.00 pagi dan sampai di perhentian Bank Negara tepat 10.30 pagi.

Seminit kemudian, Tuan Haji Muazzan menjemput saya ke lokasi yang dimaksudkan.

Ceramah habis pukul 1.15 tengah hari kemudian diikuti sesi soal jawab.


Menikmati jamuan makan tengah hari

Selepas makan tengah hari dan solat Zuhor berjemaah, Tuan Haji Muazzan menghantar saya kembali ke Stesyen Komuter Bank Negara untuk pulang ke Seremban.

Terima kasih kepada warga Telekom Kuala Lumpur. Terima kasih juga kepada Tuan Haji Muazzan, jasa baik tuan akan di kenang ke akhir hayat.

Comments

Popular posts from this blog

KENA FAHAM BAIK BAIK, AZAN PERTAMA HARI JUMAAT BELUM MASUK WAKTU ZUHOR !

UMRAH : CARA MENYAMPAIKAN KIRIMAN SALAM KEPADA RASULULLAH

Hukum menipu